Pagina's

zaterdag 28 december 2013

De naakte basis

Mijn verlate verjaardags cadeau! Ik heb het al in een aantal artikels genoemd dat ik een heel leuk cadeautje zou krijgen van mijn zussen, en eindelijk heb ik hem!! Zoals je hierboven kunt zien heb ik een Naked Basics palette van Urban Decay heb gekregen, of ik er blij mee ben? Zeker! Klik voor swatches en nog wat meer foto's!
Bij elkaar heb ik een maand en 25 dagen moeten wachten na mijn verjaardag voordat mijn cadeautje aankwam, maar dan heb je ook wat! Omdat ik op dat moment stage liep en in het weekend weinig thuis ben heb ik heel erg lang moeten wachten om mooie foto's te maken met mooi licht en mijn palette te swatchen! Maar eindelijk mijn mijn baby dan uit zijn bedje om aangeraakt te worden, en ik laat het aan jullie zien!

Op het moment dat ik de foto's heb gemaakt was ik een beetje ziek en ik heb daarom geen ooglook gemaakt, daar voelde ik mij op dat moment niet fijn bij! En ook ben ik niet zo heel goed met looks!
Ik denk dat jullie wel snappen dat ik dit palette wilde hebben als jij zelf ook veel beautyvlogs van Amerikanen kijkt! Ik kijk namelijk heel veel Amerikaanse beautyvloggers en wauw, wat vind ik dit altijd mooi bij ze! En ook kwam ik vaak tegen op de Nederlandse blogs. Waardoor mijn interesse toch wel heel erg gewekt werd. Welke palette moest ik nemen, 1 of 2. Oh wacht, er is ook een Basics, laat ik die dan maar gewoon doen!
Ik houd namelijk van basics, niet to much maar ook niet te weinig, voor als ik wil uitpakken maar niet wil overdrijven!
Wat ik ook leuk vind, is dat de kleurtjes namen hebben. De namen hoef ik niet te noemen, want ze staan groot genoeg hierboven. Als ik deze kleurtjes zie denk ik aan een mooie ooglook met W.O.S. Op mijn ooglook met Faint in de crease en Venus onder mijn wenkbrauw. Ik heb zo'n zin om een ooglook te maken!
Maar ik zal jullie niet langer laten wachten op de swatches!
Ik dacht dat het wel verstandig was om er cijfers bij te zetten, omdat de eerste 3 kleurtjes toch wat minder opvallend zijn dan dat ik dacht dat ze zouden zijn. Ik heb dan ook maar 1 keer over mijn huid heen geveegd. Ik vind de laatste drie kleurtjes echt niet tegenvallen, ik vind de pigmentatie echt heel erg mooi, de eerste drie kleurtjes vind ik meer highlight kleurtjes, maar daarom ook niet minder mooi! Wel vond ik de oogschaduws echt poederig, maar ik heb dan ook alleen nog maar geswatcht en weet nog niet hoe het met kwastje aan zal voelen.

Maar ik kan dan ook echt niet wachten om deze mooie kleurtjes op mijn ogen te smeren!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten