Pagina's

maandag 19 augustus 2013

OBSESSIE - Ariana Grande

Ariana Grande - link
Ik denk dat iedereen deze prachtige jonge vrouw wel kent, Ariana Joan Grande- Butera, bekend geworden als haar personage 'Cat Valentine' in Victorious op Nickelodeon. Ik ben fan van haar, al 2,5 jaar lang. Nu ze een album heeft gemaakt en langzaamaan al haar liedjes uitbrengt krijgt ze een heleboel nieuwe fans, wat ze verschrikkelijk hard verdiend -daar niet van-, maar soms vind ik het wel jammer, ze is -samen met 3 miljoen andere 'arianaors'- niet meer 'our little secret', wel fijn is -omdat ze nu veel groter is- naar Nederland komt en ik haar eindelijk kan ontmoeten.
Ik leerde Ariana zelf ook kennen in Victorious, zo ongeveer de eerste aflevering die ik zag. Ze viel op bij mij, en niet alleen omdat Ariana van die mooie velvet rode haren had -wat ik altijd al wilde vroeger-, maar omdat dit meisje leuk acteerde -van haar moves, want zoals heel Nickelodeon zijn alle afleveringen van vroeg tot 9 uur 's avonds vertaald- en was een prachtige meid. Diezelfde dag ben ik haar gaan googelen, haar gaan volgen op YoutubeTwitter. Heb al haar filmpjes gezien en heb honderden foto's van haar opgeslagen. Deze meid kon niet alleen acteren, maar heeft ook nog een een geweldige stem, heeft humor, onwijs veel gevoel voor stijl en heeft -zover ik natuurlijk kan opmaken- een hartje van goud.
Na een tijdje was ik geen fan meer, maar was ik gewoon geobsedeerd door Ariana, Ik had een fanaccount gemaakt op Twitter, had posters en foto's op mijn deur gehangen, keek elke dag haar filmpjes. Dit is eigenlijk pas minder geworden toen ik mijn -huidige- vriend leerde kennen. Helaas voor hem begon ze snel daarna de Arianators op Twitter te vertellen dat ze 1 -nee 2 (die komt volgens mij in mei 2014)- albums heeft gemaakt die in september uitkwam. Ik was blij, maar mijn obsessie was niet weer begonnen. Maar toen ze op Twitter stukjes van haar eerste liedje die ze ging vrijgeven -The Way-, kwam mijn obsessie weer terug, ik was weer actief op mijn fanaccount, ging weer veel op zoek op internet, stalkte Ariana zowat. Ik kon er dan ook erg verdrietig om worden dat ik haar nooit zou ontmoeten omdat ik niet in Amerika woon en ze niet zo bekend was dat ze naar Nederland zou gaan, of omdat ik nooit een livechat kon meemaken omdat ik dan sliep en het altijd vergat of met mijn vriend was.
Het was zelfs zo erg, dat mijn vriend zei dat, als ik mocht kiezen, ik voor Ariana zou kiezen. (Even voor de duidelijkheid, dat is niet zo. Ik houd van mijn vriend, Ik ken Ariana niet persoonlijk en val op jongens, ik adoreer haar gewoon.)
Ondertussen is 'The Way ft Mac Miller' al een tijdje uit en heeft ze meerdere liedjes op haar Youtube channel staan (Baby IRight There ft. Big Sean, en de live versie van Tattooed Heart) en heeft ze onder andere een liedje samen met MIKA gemaakt (Popular Song) en word mij obsessie nog steeds groter en groter. Wel heb ik ondertussen mijn fanaccount opgegeven, maar ga ik ermee door op mijn privé Twitter (maar ik probeer ervoor te zorgen dat het niet te erg is, haha). Ook heb ik elk liedje van haar album al geluisterd -die kan je gewoon opzoeken op youtube, ze zijn live en gemaakt door fans bij haar concert- steun ik Ariana bij de breuk tussen haar en Jai Brooks en luister ik met plezier de liedjes van Ariana -ook al is het niet mijn Genre).

Ariana Grande is niet de enige waar ik 'fan' van ben, want stiekem ben ik ook geobsedeerd van Teske, Miley Cyrus, Pretty Little Liars en veel Amerikaanse Youtubers.

EDIT: Ook heeft ze nog de liedjes Put Your Hearts Up (vorig jaar) en Almost Is Never Enough ft. Nathan Sykes op youtube gezet, waarvan Almost Is never Enough een soundtrack versie is van de film 'City of Bones'. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten